2 Şubat 2015 Pazartesi

patolojik oyunlar 1

Oyun dünyasına ne kadar yakınsınız bilmiyorum ama kendimle ilgili bir itirafta bulunmam gerekirse ben tam anlamıyla bir oyun bağımlısıyım.

Özellikle bilgisayar oyunları kafa rahatlatmak, eğlenmek için birebir oldukları gibi hafızayı güçlendirmek, yeni şeyler öğrenmek anlamında da oldukça etkin yöntemler. Bu fikirden hareketle internette oyun hazırlama ile ilgili küçük çaplı bir araştırma yaptım. Araştırmalarım sonunda da sitede yayınladığımız fotolar üzerinden küçük deneysel bir oyun hazırladım.

Bu oyun ile biraz olsun eğlenmeyi, biraz anımsamayı ve biraz basit de olsa oyun dünyasına adım atmayı istedim.

Bunu ne kadar becerebildim emin değilim zira bu konuda sizden gelen geribildirimler önemli olacaktır diye düşünüyorum.

Bu fikrin geliştirilmeye oldukça açık olduğu ve iyi kullanılması halinde Patoloji dünyasında tıp öğrencilerinden tutun da patoloji asistanlığına ve de belki hocalara kadar uzanacak bir spektrumda kişilere değişik değerler katabileceği kanısındayım.

Şimdi biraz eğlenmek isterseniz aşağdaki linkte hazırladığım oyuna bir göz atın derim  :))

http://matchthememory.com/patolojininhali


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder