28 Ağustos 2014 Perşembe

patolojik züccaciye



İnsanoğlu yeni bir şey üretme noktasında  ne zaman dara düşse sıklıkla kendisine esin kaynağı olarak  doğayı seçer. Doğayı gözlemleyip onu taklit ederek yeni bir ürün ya da yeni bir fikir geliştirir. 

Galata kulesinden uçan Hezarfen Ahmet Çelebi

Misal bir kuşa bakıp uçma hayali ile yaşayan insanoğlu, kuşları inceler. Nasıl uçabildiklerini araştırır ve referans aldıkları şeylere bakarak benzeri yeni ürünler ortaya koyar. 

Bu gözlemler  insanlık için zihin açıcı deneyimlere yola açabildiği gibi zaman zaman da “ilginç” sonuçlara neden olabilmekte.

Bu “ilginç” deneyimlerden bir tanesine geçenlerde bir internet sayfasında rastladım.

İnternet sitesinde insan anatomisi ve histolojisi üzerinden yola çıkarak fincan, tabak, çanak gibi züccaciye tadında ürünler yanısıra fular, duvar kağıdı, yastık kılıfı gibi ürünler de satılmakta.




 Bu siteyi kim tasarladı, neden tasarladı bilinmez ama “ilginç” ürünler sunduğu kesin ...

 Yorum sizin ...







1 yorum:

  1. hiç hoşuma gitmezdi heralde ,ben genelde tümorume hayalimde tekme atardım :D 9. ayın sonunda yendim oniiiii :))) sen ne küçüksün böle haydeee defol gibi şeyler falan söylüyordum da ,daha başka şeylerde varda burda söylenmez :D :D

    YanıtlaSil